söndag 16 oktober 2011

Fortfarande sjuk.

Ja min lördag har gått i sjukdomens tecken.. Vaknade inatt och hade en hemsk konstig känsla i halsen.. De gjorde ont när jag försökte svälja..  Nacken kändes som att de skulle gå av. Men de kändes dock inte som att jag hade feber.. Men jag mätte ändå och tyvärr så hade jag feber.. Halsen blev värre.. eller halsen och halsen, de är mitt gomsegel som har svällt upp.. Så idag har jag knappt kunna prata för pratar jag lite längre än två meningar så känns de som att gomseglet är i vägen och ger mig kräk reflex.. Usch... Så idag ha jag nog inte gjort så mycket.. Jonas vaknade oxå sjuk nu på lördag morgon.. Så vi har båda tagit de ganska lugnt idag..

Just nu vill jag att denna värk i nacken skall ge med sig, de känns och som att de trycker i bakhuvudet så att jag blir yr när jag e uppe och går.. Så detta va ingen rolig förkylning.. Hoppas iaf att när jag vaknar på söndag morgon så är gomseglet i normal storlek, för detta känns extremt obehagligt..
Nej nu e klockan massor.. Har legat och vilat i sängen i 3 timmar, men nu skall jag unn mig en dusch innan jag lägger mig ner för att sova.. Hade tydligen snarkat inatt, men de är inte så konstigt, näsan helt igen täppt och halsen helt knasig. SÅ jag kan tänka mig att de blir en hel del snarkande från min sida inatt igen.. Stackars sambo!!
Nå ja.. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar