lördag 22 oktober 2011

Igår var det vackert..

 Igår va en riktigt vacker höst dag.. Solen sken och bjöd på sitt allra bästa.. Va tvungen att stanna till lite vid Lemströms kanal innan jag åkte hem från stan och ta lite kort.

 De va synd att dom hade tagit bort bänkarna, hade varit skönt att bara sätta sig ner och ta de lite lugnt och låtit solens strålar värma kinderna..

 Gårdagens Janni=)

 Köpte en cd skiva till Jonas igår.. Absolut Acoustic volym 2.. Lyssnar på den nu när jag är ensam hemma och den är riktigt bra. Skön musik att bara lyssna på och ta de lugnt..

Jonas har åkt iväg på nån fotbolls avslutning och jag själv eldar lite hemma, lyssnar på musik och försöker slappna av. Bakar även en kladdkaka som jag skall ta med mig på jobbet inatt. Den som har kaffet på sin avdelning. Vilket är jag nu i 6 veckor, så då skall jag bjuda på nåt dom lördagar vi jobbar.. De är faktiskt ganska trevligt att vi gör så.
Men just nu e jag ganska trött.. Förkylningen tog på och sög ur alla krafter jag hade.. Får se om jag skall orka cykla lite på måndag.. Är det bra väder så cyklar jag ute, annars försöker jag ta mig till Avancia och cyklar lite där.. Jag va så himla pigg när jag kom igång med träningen, emn nu har de ju varit semester och cypern, och så blev jag sjuk.. Så nu har de ju inte blivit nåt och tröttheten kommer sig smygandes.. De va riktigt jobbigt att köra hem i morse! Jag va så himla trött för det va så mörkt att köra hem.. Så nu blir det inga fler vackra mornar som man kör hem från jobbet. Nu blir de bara mörka mornar och man får spela hög musik för att orka hålla sig vaken när man kör hem.. Är ju ända drygt 25km jag skall köra..
Nä nu måste jag nog börja göra mig klar för jobb..
Och ni andra får ha en härlig lördag kväll..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar