onsdag 19 oktober 2011

ännu en dag


Så har ännu en dag av sjukdom gått förbi.. Igår va de ju ganska fint väder ute.. Jag va ju till stan igår för att hämta ut min medicin och passade då på att handla nåt kul till mig själv för att pigga upp mig=) Och nog fick jag med mig nåt kul hem... Idag va jag super tjock i halsen när jag vaknade igen=/ usch... fast de har jag ju redan skrivit om idag tror jag.. Idag jar det iaf inte varit så kul väder.. Attans va de håller på och blåser, fast de e ju ganska mysigt när jag ändå måste sitta inne.. Jonas och jag gick upp till sovrummet en timme ikväll och tittade på tv, tände lite ljus och hörde hur de blåste ute.. Önskar att han kunde ha varit ledig och sovit med mig.. Visserligen får inte han allt för mycket sömn nu när jag e så här förkyld och snarkar som en hel karl!!

Får se hur de känns när jag vaknar imorn (onsdag) jag blirju som sagt va anfådd för minsta lilla och de e inte allt för bra.. nä om jag skulle byta sängläder nu och byta till mina vinter täcken.. Mina älskade dun täcken!!=) om jag orkar, och om sänkladerna e torra =)
Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar