onsdag 26 oktober 2011

Höstens alla färger..

Det är fint med höstens alla färger, samtidigt som det är vackert så känns de ju lite trist att allt dör.. Men nästa år blommar de ju för fullt igen.. Jag tycker väl själv att vi har en ganska varm höst.. Eller har jag fel?

 Igår va iaf en vacker dag.. Så även idag.. Men igår tog jag med mig hundarna och gick ut en sväng och tog kameran med och tog lite kort.. Måste ju passa på medans solen skiner.


Sen kom Jonas och hämtade upp oss så for vi ut med båten en sväng till Flatholm. Lite kallt att åka båt, men de va vackert vindstilla ute på Flatholm.


Zack gubben vid bryggan på Flatholm, han hade nog mer än gärna badat lite igår=)

Se så fint de va ute på Flatholm igår. Kolla vattnet!! Så stilla.. Hade kunnat ha en solstol och en filt och lite varm oboy, kurat ner sig och bara njutit av livet för en stund..

Ronja är inte riktigt så kul att fota. För hon gillar inte alls när man säger åt henne att sitta eller ligga. Öronen ligger slickade längst huvudet, och hon ser väldigt besvärad ut. Men Zack han ser nog glad ut för det mesta..

Ikväll skall jag iväg på fotspa kväll till Söderby.. Synd att jag jobbar, och inte hinner stanna till slutet.. men en stund hinner jag ju iaf.. Och det tycker jag skall bli riktigt trevligt.
Nä om jag skulle dra fram snabel draken eller åka till affären en sväng. Jag känner mig lite duktig.. handlade mat för flera dagar sist jag handlade.. Och det måste jag göra oftare.. De e nog nåt jag kan spara pengar på... Jag skall försöka spara så mycket av min lön som möjligt nu... (vill ha ny bil)
Nog skrivet för denna gång.. Dax att sätta fart.. Ha en härlig höst dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar