fredag 4 november 2011

Konsert m.m.

 Ja nu har det gått några dagar och de har hänt en del.. Både roliga och tråkiga saker.. Det absolut roligaste va Rihanna konserten i tisdags.. Vi hade sån tur för hon hade ställt in sin konsert i Malmö dagen före.. Men sen spelade hon i Stockholm globen i tisdags men sen i onsdags hade hon ställt in konserten som va i globen.. Så vi hade verkligen tur som fick se henne.. Och de va så sjukt bra!!! Calvin Harris va "förband".. Vilken stämning, vilket ljud, vilken upplevelse!! (bör tilläggas att detta va första gång på riktig konsert för mig) Men de va riktigt, riktigt bra. Jag va helt lyrisk efter det och ville gå igen..
Lite shopping blev de oxå, kasnek inte så mycket som jag hade hoppats på =) men jag hade ganska ont, så att prova kläder va inget jag orkade. Men lite grejer hem köpte jag.

Som den här fina te kannan från Indiska.. Så i den kan jag nu servera te.. nån som vill komma över på en kopp te?=) haha fast jag måste köpa en till fin tekopp.. Har ju bara en som ni ser på bilden ovan. Men de va ju lite dyr så jag får köpa nån i taget bara..=) Men jag gillar verkligen te kannan..
Berättar mer om Rihanna konserten en annan dag, när jag fått in mina mobil bilder till datorn.
Nu skall jag slänga mig i soffan och bara ta de lugnt och ta hand om mig själv.. Är sjukskriven veckan ut, så nu skall jag ta hand om mig själv och titta på Idol.
Ha en mysig fredag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar