torsdag 24 november 2011

Nyköpt!!

 Va tycker ni om mina nya kuddfodral som jag köpt? jag tyckte att dom va riktigt gulliga.. Längtar till lördag då vi skall julpynta hemma.. Dock tror jag nog att de mest blir Jonas som får hänga gardiner och stjärnor eftersom att jag har ganska ont i mina operations sår (3st) Så jag skall nog inte göra sånt misstänker jag.

Va ju som sagt va även tvungen att köpa nya gardiner.. Men tusan va sur jag blev på kärringen på Tyger&Sånt.. Dryga människa.. En tjej som jobbar där hade sagt att jag skulle bli kompenserad för mina 8 gardin längder som förstördes när jag tvättade dom-..Men kärringen som stod i kassan idag va icke villig till det.. Hon ansåg att det va mitt eget fel att gardinerna gått sänder för hon menade på att sunt förnuft säger att man inte tvättar 8 panel längder tillsammans i en tvättmaskin.. What the fuck? Tvättmaskinen va ju inte ens full med dom 8 gardinerna i så de borde inte ha varit nåt problem.. Nä hon va nog en jävla dryg kärring.. Jag borde fan inte ha köpt nya gardiner där när dom beter sig på det där viset. Men nu blev de så ändå.. Men fy för henne..
Nä nu skall jag nog ta mig en värktablett eller två och slå mig ner i soffan..
Ha en fin kväll.

2 kommentarer:

  1. Va fint !! Även här blir lördag en "pynt och pysseldag" !! Det ska tas fram adventspynt, bakas lussekatter och om vi hitter även gå på julmarknad. Nu börjar den enligt mig - BÄSTA - tiden på hela året :)

    SvaraRadera
  2. Gomorgon !
    Jag försökte faktiskt snoka runt lite igår för att se vad det är för operation du gjort, men hittade inget. Jag hoppas hur som helst att du ska må bättre snart så du orkar med alla härliga julförberedelser !! Ha en riktigt härlig helg ! Kram

    SvaraRadera