söndag 6 november 2011

Nytt...


Köpte en ny kökshanduk i Svergie oxå. Denna kommer att passa perfekt till Jul. Jag skulle vilja julpynta lite snart.. Visst, jag kommer inte att göra det men så fort jag får som kommer jag att sätta upp allt=) Lite snö skulle ju inte va helt fel.. Även om jag tok längtar efter snö just nu så vill jag ändå att den väntar lite.. Skulle vilja köpa "ny" bil. Och gör jag det inte snart så måste jag köpa nya vinterdäck till bilen vi har!! Jag vill inte..!! Så snön kan vänta några veckor till.. Tills vi har bestämt oss..
Nu skall jag sätta på lite kaffe och invänta mina andra hälft så att vi kan fika..
Ha en skön söndag!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Åh vilken söt :)

    Svar: Hunterstövlarna är normala i storleken :) Vissa tycker dock att de är smala i skaftet, men de passar mig perfekt!

    Kram

    SvaraRadera