torsdag 10 november 2011

Egoboost..

När jag va till Cypern så hade jag med mig två böcker som jag ville läsa.. Den ena va Egoboost! De står ju nog på baksidan att den e för tonåringar. Men den tjejen har bra värderingar och tankar.. Jag som e lite äldre har ju kommit lite längre i mitt tänk och jag tror att hennes tänk utvecklas mer och mer hela tiden, så de skulle va intressant att se henne skriva en liknade bok vi när hon e 26 år..
Jag tycker dock att tonåringar borde läsa denna bok.. Eller den som vill... Alla kan vi behöva boosta upp vårt ego ibland.. Och med en sån bok kan man få lite hjälp på traven =) Så läs den vet jag..

Mitt ego har börjat dala lite ner.. Och jag vet varför.. Men jag måste komma ihåg att jag är bra och att jag e bra på det jag gör.. Jag får inte låta andra trycka ner mig.. Ingen gör det i mitt face, men bakom ryggen vet jag.. inte mina vänner... De e inte de, det handlar om... Men snart skall jag bli mig själv igen och då skall de röras om i grytan.. Så e det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar