fredag 11 november 2011

10 år som vänner..

Haha denna bild satte Mikaela upp på oss på facebook just=) Detta ve Halloween för kanske??? 6 eller 7 år sen??? Shit va de verkligen så länge?? ja jag tror fasen de.. *sväljer hårt*

Men nu har vi iaf varit vänner i 10 år kom vi fram till.. 10 år har både gått snabbt men ändå långsamt.. Mycket galna saker har denna fröken och jag varit med om..=) Många galna skratt och många galna stunder..
Idag har vi iaf haft lite fredagsmys och lite 10 års "firande".. Vi åt pizza ihop, hyrde en film och köpte godis.. Sen slog vi oss ner i soffan och tittade på nån kärlekskomedi=) Vi har nog helt samma smak va de gäller film.. Tur det=)
Den här tjejen vet nog allt om mig, och jag e glad som har henne i mitt liv.. En vän även fast vi haft våra stunder ibalnd.. Men hon är en person som alltid får än att skratta. En kul och härlig tjej.. Vi är som helan och halvan..
Tack för att du finns i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar