måndag 7 november 2011

Alla blir nöjda och glad.

Idag har jag varit till läkare och blivit fortsatt sjukskriven.. Och de behövdes.. Så nu blir jag hemma denna vecka till.. Så hoppas vi på nya tag nästa vecka.. Va med mitt sjukintyg till jobbet.. Sen köpte jag hem mat till alla i familjen, hundar, katter och till oss.. SÅ nu blir vi alla mätta och glada ett tag till=) Handlade på Sparhallen idag.. Fick för mig att jag ville kolla på lite julpynt.. Hade även hoppats på att jag skulle hitta nåt som jag skulle kunna pyssla med när jag ändå är hemma.. Men jag hittade inget.. Fanns nå dukar att måla på men jag är ju ingen direkt konstnär så det hade varit slöseri med pengar=)
Kanske jag skulle ta och läsa instruktionerna till min system kamera när jag ändå går hemma.. Och försöka lära mig ett redigerings program.. Det är nåt jag verkligen vill bli duktig på!!
Dock säger jag ofta att jag vill saker, men jag är hemskt dålig på att slutföra nåt som jag vill påbörja.
Kanske de får bli nästa års nyårslöfte... Komma igång med nåt och göra de klart..

Dessa mysiga strumpor köpte jag i Sverige oxå.. Jag köpte väl 4 par med långt skaft i olika färger och former.. De va ju nåt jag inte behövde prova så de kunde jag ju bara rycka åt mig mig och betala=)
Nä nu vill mannen i huset ha datorn, så jag skall slänga mig på soffan och läsa en bok.. Sen skall jag nog koka mig lite vatten och laga chai te lagom till syrianska bröllop som kommer på tv ikväll!!
Ha en fin kväll nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar