lördag 5 november 2011

Louis Vuitton

 När vi va i Stockholm på Rihanna konsert tidigare i veckan hann vi med lite shopping dagen efter... Min älskade underbara fästman köpte en present till mig!!! Jag fick välja själv, från Louis Vuitton!!!!! Är han inte helt underbar!? =) Gud va jag kände mig lycklig när jag gick ut därifrån med min påse.. Bara MIN!!!!! Jag häll hårt i den där i Stockholm!! Åh jag e KÄR.....

 Mmmmmm.. <3

Ja så här e den.. Min alldeles egna första, äkta Louis Vuitton.. Jag har den med mig i sängen på kvällarna när jag tittar på tv, haha... Igår fick den va med i soffan=) haha jag vet, jag e lite löjlig.. Men jag äskar den!! Så fin och klassisk!!
TACK!!!!!!!

8 kommentarer:

  1. Dreggeeeel , fan va nice den var =)

    SvaraRadera
  2. Men seriöst, är inte de snuskigt dyra?!? Du har tur du, säg gärna var man hittar en sådan man ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha, smaken är som baken :) Jag gillar "hänget" men jag är nog för omodern för att tycka de är snygga :P Men känslan av att hitta nåt man tycker om sådär mkt är ju värt en slant! :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar inte riktigt att svara på anonyma kommentarer, för jag tycker man kan skriva ut ett namn så att de ser trevligare ut..
    Men visst kostade väskan pengar.. Men han tyckte väl att jag va värd den=) Så visst har jag en super bra fästman. Sådana växer inte på träd. Så jag hade väl helt enkelt tur som träffade honom..=)
    Men vart man hittar sådana? de vetifan=)

    SvaraRadera
  5. Haha Mille.. Ja men de e ju tur att smaken e som baken. Skulle ju va trist om vi alla tyckte om samma sak=)
    Så jaa, detta är min lilla älskling=) hehe

    SvaraRadera
  6. Lyckliga du =)! Jag skulle sova med den om jag hade en ;)!

    SvaraRadera
  7. Ja jag e nog lycklig som fick den=) märkligt hur glad man kan bli över en sak=)

    SvaraRadera