onsdag 9 november 2011

Godmorgon..

 Godmorgon alla som kikar in.. Igår hade jag världens mysigaste kisse katt som sovsällskap!! Underbara lilla kisse.. Har lite svårt att förstå hennes humör. dagtid är hon väldigt osocial, de e full fart på henne och man kan ibland tro att hon har en hjärnskada så som hon far på.. Man får inte hålla i henne för hon blir som en litenål i famnen.. Slirar runt på golvet och i soffan.. Sen kommer kvällen och Wildah blir som förbytt... Hon blir som en helt annan katt. Så lugn och mysig.. Igår när jag lagt mig i sängen kom hon upp i sängen.. Lägger sig på min bröstkorg och är hur mysig som helst!! hon verkligen ligger och gosar.. Och vem har sagt att katter inte gillar att ligga på rygg.. Hon låg på rygg med benen rakt upp mot mitt ansikte.. Min lilla mysiga kisse är väldens bästa sällskap nattetid då min älskade karl jobbar.. Och hon håller väl han sällskap när jag jobbar natt =)

Sitter fortfarande och funderar på det här med lösenord.. Skulle väl helst inte vilja ha de, men ibland kan de va skönt själv kunna styra vilka som läser.. Men vi får väl se va som händer.. kanske jag stoppar ett lösenord för ett tag.. Vi får se.. Nu skall jag ta kraft till mig och dammsuga lite här hemma.. Kan lova att de är hårigt när man har 2 hundar och 3 katter denna årstid.. Golvet ser inte så trevligt ut heller när hundarna kommer in efter en promenad.. Spelar ju sån lite roll om man torkar av dom, för golvet blir ändå smutsigt när dom kommer in blöta och halft leriga.. Kul med djur.. Nja.. inte alla gånger.. Men jag älskar dom alla för det=)
Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Om du sätter lösen, så MÅSTE jag få det.. för jag gillar att läsa din blogg!!:)

    SvaraRadera