torsdag 10 november 2011

Havrebollar..

Idag har jag spenderat min eftermiddag hos min granne Alexandra, hon var på bakhumör och fixade en massa godsaker.. Hon hade lagat Ålandspannkaka med egen sviskon kräm och sen grädde till de.. Mums!! Sen lagade hon kokostoppar eller va man kallar dom???? med citron smak.. Väldigt gott.. De måste jag göra nån dag. Men nu ikväll blev ju jag oxå sugen på att göra nåt gott till mig och sambon. Så jag fixade lite snabbt ihop havrebollar..=) Guuuud va länge sen de va man gjorde såna! Tänkte att vi kunde ha dom till Robinson, men de e bara jag hemma.. Jonas e ute oxå fixar den ena bilen.. Så än så länge e de bara jag som fått smaka..=)
Nä nu är reklamen slut hör jag så nu skall jag skutta till teven igen..
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar