tisdag 15 november 2011

ok..

 OK, dax att förstå och uppskatta sitt eget värde! Och vad som får än att må bra i livet. Jag skall ha vänner runt mig som ger och tar.  De kom vi fram till att det är viktigt, och det är väl viktigt i alla relationer. Jag skall trivas på mitt jobb, så det måste jag ta tag i! För just nu, helt ärligt så trivs jag inte.. Jag VET att jag e bra och att jag gör ett bra jobb.. Jag tänker inte låta nån annan sätta sig på mig och få mig att tro att jag inte gör ett bra jobb. De ska få ett slut. De gäller väl inte bara jobbet.. Överlag skall jag inte låta nån annan människa få påverka mig negativt. Det mår inte jag bra av.. Så sånt skall rensas bort...

 Göra upp en plan... Maggan frågade oss va vi gör om 5 år.. Både Jonas och jag fick svara.. Jag skall skriva upp min 5 år "plan" Vissa saker kan man påverka, andra kanske inte. Men som sagt, jag skall skriva upp det och försöka göra en plan på sådan som jag själv kan påverka och förverkliga.!

 Idag var de fint väder så jag tog med mig hundarna till kvig betet, fotade lite och funderade lite..
De va så fint väder, synd bara att jag inte va ut lite tidigare. För nästan direkt när jag kom ut började solen försvinna.. men men..

Imorn skall jag iaf försöka börja jobba igen, och så hoppas jag på att det skall gå bra. Vi får väl se... Men jag gör ett försök..
Nu skall jag plocka undan lite hemma.. eller kanske det bli att åka till Söderby och köpa nåt gott. Jonas e ju ledig inatt, så en film och lite chips skulle inte sitta helt fel=) jag tror att vi har bestämt att vi har bestämt att de skall bli så=). Och nåt glas vin kan jag oxå ta.

Nå ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag kan intyga att du gör ett bra jobb! Låt ingen få dig att tro nå annat Janni! Vi ses imorrn =)

    SvaraRadera
  2. Tack Marie. Det va snällt sagt och just nu behövdes dom orden!=)Verkligen behövdes... Men vi ses imorn=)

    SvaraRadera