onsdag 9 november 2011

Väntar med spänning...

Blev lite nervös idag, nervös och och spänd.. Jag e en sån som ogillar förändring, speciellt med saker jag trivs.. Och detta kommer att bli en förändring, men jag hoppas ju att de blir till det bättre.. De blir nog bra, men som sagt de e jag som blir nervös när jag skall byta bort nåt jag gillar.. Men de blir nog bra.. Får se om jag avslöjar va de e senare, eller om jag avslöjar de nästa vecka=)

Har iaf suttit och funderat lite idag och många andra dagar.... Och de finns en sak jag måste ta tag i... Måste försöka boka in ett samtal med min chef, så kanske det känns bättre sen.. Vet inte, men de e värt ett försök iaf...

Men fy så mörkt det är ute! Klockan är inte ens 19 och de är kolsvart ute!! känns ju som att klockan skulle va mycket mer.. Kvällarna blir lite väl långa när de blir mörkt så snabbt. Kanske jag skulle gå upp till mitt underbara älskade sovrum och kika på tv.. Jonas e ute och fixar med ena bilen, och lär väl inte komma in på ett tag.. Så jag kan väl lika bra ligga i sängen en stund=)
Ikväll kommer ju Bonde söker fru.. Så då har jag nåt att se på. Då skall jag även prova ett nytt Chai te som jag köpte i Sverige.. Nå ja...
Ha en fin kväll.. Nu tar jag med mig min jultidning som jag köpte för några veckor sen och bläddrar i den i sängen tills de kommer nåt bra på tv..

2 kommentarer:

  1. Oj, låter spännande! =) Att prata med utomstående som du skriver om, kan ibland vara en guldgruva! Så underbart skönt...
    Krya på dig Janni.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Men härja till om du vill ha sällskap nån dag, jag går ju oxå bara hemma =)

    SvaraRadera