fredag 25 november 2011

...

Har inget att göra, eller jag har nog saker att göra men jag måste ju ta de lite lugnt..  Har just tagit lite värktabletter som jag sitter och väntar på att dom skall kicka i..
Hittade en bild från Rihanna konserten.. Åh jag skulle vilja gå igen..
Sen när jag blir frisk nån gång skulle jag vilja gå till de "nya" stället kino och dansa lite.. Jag börjar lite känna för en utekväll nu.. Men de lär ju dröja.--..
Jag blir alltid sugen på sånt man inte kan göra när man e sjuk.. Typ som festa, dansa, bygga grejer, stor städa, träna.. Ja inget av de kan jag ju göra.. Har iaf letat fram lite jul pyssel som skall fram imorn.. Skulle önska att vår nya matta skulle kunna komma nu bara .. Va har jag gjort idag annars då??? Jo jag har sovit, eldat lite inne så att vi får behålla vår sköna värme, sen har jag legat i soffan och glott på tv.. Verkligen givande.. Om jag e bitter.. Ja lite...
Men imorn skall jag iaf ta mig iväg på lite julmarknad.. Skulle behöva ett par gummistövlar till de bara då jag förstått att de kan va en aningens lerigt där då vi inte har några minus grader på vår ö Åland... Fast de är väl knappt minus nånstans.... Trist..
Nä nu skall jag ta mig till affären och köpa en purjolök och lite mjölk. Skall laga potatis och purjolöks soppa ikväll.. De e gott det!! Med varma baguetter, lite bregott och ost.. Mums. Alltid nåt att se fram emot=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar