onsdag 12 oktober 2011

Nya lycktor.

 Dessa söta fick följa med mig hem från affären idag. Passade perfekt på borden brevid sängarna. Jag köpte två stycken (fast bara en är i bild).. Billigt och bra på Spar hallen =) haha..

Ja hemma är vi igen oxå.. Cypern va fantastiskt.. Så VARMT och skönt!! ena dagen då vi va och snorklade sa killen att de va 28 grader i vattnet!! Helt otroligt.. jag längtar tillbaka!!!!
Men nu hinner jag inte skriva mer.. Jobbet kallar... Skönt att jag bara har två nätter jobb efter lite semester.. Sen e jag ledig 5 igen.. PERFEKT!!
Ha nu en mysig kväll alla söta som kikar in.





4 kommentarer:

  1. Kika gärna in min smyckesblogg. Flera kändisar så som Maria Montazami, hennes döttrar, kissie, paow osv bär mina smycken. Ha en supertrevlig dag.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, jag har två likadana fast större, kmr ju bli hur cute som helst med några små runtom :)

    SvaraRadera