söndag 2 oktober 2011

Måste skynda mig lite nu!


På dagens schema står de, Packa, Packa, Packa.. Allt i huset borde va i sin rätt nu. Så att de är färdigt att Välkommna Marie, Stefan och lilla Leo som skall bo här under veckan vi e borta.
Har lagt fram 5 par skor som jag vill ha me.. behöver man verkligen 5 par?? och då saknar jag ett par som jag inte hittar.. Hittar jag de får jag med mig 6 par.. =) host... Jag gillar ju skor, och jag gillar att byta.. Så jag tror nog att jag behöver så många.. Men jag måste se över mitt kläd val.. Jag kan inte packa ner så mycket kläder som jag lagt fram.. Men va skall man välja bort? Kanske jag borde skynda mig lite.. Så att jag får allt klart och kan sätta mig ner och ta de lugnt en stund.. En kopp kaffe skulle inte sitta helt fel.. Och så skulle jag vilja se förra avsnittet av H 5-0.. H:et står för en stavning jag e osäker på =) ett land iaf=) haha..

Nog suttet framför datorn.. Nu rappa på..
Ha en bra dag..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar