måndag 19 november 2012

Barnvagn

Ja  nu är barnvagnen köpt. Hittade en som jag skulle ha åkt och hämtat i tisdags, men mitt i allt hade "kärringen" sålt den! Men nu i efterhand förde mig inget.. För vi fick hem en mycket finare. Jag har ju varit i Sverige sen i onsdags och i fredags hade Jonas hittat en. Pappa fick ringa på den då jag inte vågade ringa själv =) Så i lördags åkte pappa och jag till Sigtuna och kikade på vagen. De va i super skick! Så det va klart vi skulle ha den! Så nu är första riktiga köpet gjort! och barnvagnen står nu hemma. Overkligt! De bleb en Emmaljuna Black Beauty som va i Limited Edition.. Den är så fin, så fin.

I Onsdags föddes även familjens nytillskott och min lillebror blev pappa till en Dotter. Välkommen till världen Melissa Sofia Altin. Så liten och söt och nu vill jag bara ännu mer att det skall bli februari/mars så att de blir vår tur!

2 kommentarer:

  1. Å vad mysigt med ny bebis i familjen och vad skönt att ha vagnen fixad!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen, synd att vi bor så långt ifrån varandra min bror och jag. Men de e sånt man får ta. Och de är verkligen skönt att ha vagnen fixad, de blev lite mer verkligt och de känns mysigt!

    SvaraRadera