torsdag 8 november 2012

Magen....

 Solen kommer fram i omgångar och den e svår att hinna fånga.. Idag när solen kom fram en stund tänkte jag att jag måste ut för att ta lite kort.. Men solen hann försvinna och den kom inte tillbaka... Just typiskt..

 Men de fick bli några bilder ändå. Magen växer men jag vet inte om den blivit så himla mycket större.. Man blir väl lite blind efetr ett tag =)

 Min lilla bulle... Idag orsakar den en hel del sura uppstötningar.. Mindre kul.. Men de e bara att stå ut..


 Börjar för övrigt blir super TRÖTT.. Undrar om man kan ringa barnmorskan och höra om man kan få komma och ta ett hb.. Jag har ju haft dåligt hela tiden men jag har ändå kännt mig ganska pigg.. Men nu e jag dö trött. Skulle nästan kunna stå ochsova i skrivande stund..

Mage vecka 25...

2 kommentarer:

  1. Du tar så himla fina magbilder!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va du e snäll =) Gillar ju att fota, men de e alltid lite bökigt att fota sig själv =)

      Radera