söndag 25 november 2012

buhuuu

Buhuuu jag blir galen!! Finns de ingen som kan hjälpa.. Måste man verkligen köpa mer utrymme för att få upp nya bilder? Nu kan jag få in bilder som jag redan satt in en gång ser jag ... Men Jag vill ju sätta in nya bilder... Förbannade SKIT BLOGGER!!

va händer här annars då? inte så mycket... Va till bm här tidigare i veckan.. Mitt hb hade sjunkit igen ochlåg på 109 så nu har jag köpt hem annat järn tillskott och hoppas nu på att mitt hb skall höjas till mitt nästa besök. Hjärtljuden hade hon lite svårt att pricka då de pendlade mellan 130-150, men när hon stängde av maskinen stod de på 150 så de va de hon skrev i mina papper.. Vikten berätta jga inte för henne denna gång =) Vet inte om jag kommer att göra de heller igen.. =) eventuellt kan jag ge henne en lapp...

Veckorna går i en rasande fart! till min stora förtjusning.. Imorn går vi in i vecka 28... Snart går jag alltså in i tredje trimestern. Hur otroligt och ofattbart är inte de?!?=)
Bebis börjar bli starkare i sina rörelser och sparkar och det är så underbart att få känna av h*n..

De är med lite ångest jag kikar ner i min piller burk och ser att jag bara har två tabletter kvar av min magkatarrs medicin=( jag har inte fått några onda attacker sen jag bröjade med dom, vilket betyder att hela jag känner mig lugnare och tryggare i mina graviditet när jag slipper ha så jävulskt ont i magen... Jag vill verkligen inte få så där ont igen!! De är fruktansvärt jobbigt.. Skall ju på UL på fredag så då skall jag prata med min läkare om min mage och se va han säger...

Men nu skall jag laga mat, sen kanske fortsätta stryka mina julgardiner. På Fredag skall det sättas upp gardiner och julpynta här hemma! Längtar så.... För vi får de så fint och mysigt då!! Vårt lilla sago hus.....

3 kommentarer:

  1. T satte upp stjärnor i förrgår, har ju alla barn nu så vi hinner int i veckan när han jobbar. Gardiner byter vi int, d e vi för låta för ;) å imorgon går jag in i v. 32... tror jag :P som sagt, d rusar på så man har ingen koll.

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt rullar på! Men kan du inte få fler tabletter mot katarren? Inte meningen att man ska gå och ha ont ju!

    Lycka till på ultraljudet! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snyft vårat ultraljud blev flyttat två veckor fram =( Läkaren va tvungen att resa bort.. Så nu får vi vänta lite till.. Men jag har iaf fått mer medicin utskrivet så att jag skall slippa ha ont.. Så skönt!!

      Radera