lördag 1 december 2012

December

Ja så var det äntligen December! Igår julpyntade Jonas och jag hemma. Och vi får de ju så himla fint! Och de abslout bästa av allt, vi´har ju fått sjukt mycket snö!!! Så himla mysigt! De e så himla vackert ute.. De e nu jag trivs allra bäst.. När de är massor med snö! Jag har sagt det förut och jag säger det igen.. Jag tycker att världen blir som en sago värld med en massa snö.. De finns inge bättre.. Jag älskar det! Idag har jag varit ut på en promenad med grannfrun.. De va underbart väder idag men sjukt halt på vägen.. De gällde att gå försiktigt.. Sen har jag lagat ischoklad och julkola.. Imorn skall jag föröska mig på lussebullar oxå.. Har nämnligen bjudit hem lite vänner på adventsfika... De skall bli mysigt att få över lite vän par på fika.. Inte så ofta sånt blir av...
Bilderna jag bjuder på idag är från förra året.. Får ju fortfarande inte in några nya bilder... Men de ser typ likadant ut i år som förra året =) Men jag måste väl fundera på att starta upp en ny blogg för jag vill inte och tänker inte betala för att sätta in bilder i en amatör blogg.. De e ju helt sjukt..

Annars då? Det blev inget ultraljud i fredags, de blev flyttat två veckor fram då min läkare skulle resa bort=/ jag som längtat så och ville se vårt lilla mirakel.. Men nu får vi vänta och längta lite till... Har iaf fått ny magkatarrs medicin utskriven då min tog slut och den har ju funkat så bra.. De e guld värt att slippa ha ont i magen.
Jag har ju bestämt mig för att jag bara skall njuta av att gravid nu i december... Bara mysa med magen och uppskatta den här tiden som är kvar... Jag ÄR gravid... Bebis gör sig ju mer påmind varje dag då sparkarna blir starkare.. Och nästa vecka skall de handlas barngrejer.. Då blir det väl mer verkligt.. Vill börja boa lite snart =)

Så nu skall jag verkligen njuta.. 

1 kommentar:

  1. Å vad mysigt och så värt att verkligen njuta av att vara gravid! Önskar att jag gjort det mer förra gången - är liksom lite svårare när man har en till liten tjej på utsidan att ta hand om även om det är mysigt nu med så klart! ;)

    SvaraRadera