måndag 17 december 2012

Vecka 31!

Måndag idag och vi går återigen in i en ny vecka! Så nu är vi i vecka 31!! Jag känner mig nästan chockad att vi lixom är inne i slut spurten! Så himla underbart.


Dock så mår jag inte helt bra. Undrar om jag fått UVI så ja måste ringa och fråga om jag kan få komma och lämna ett prov. Jag känner mig väldigt trött, men jag har ju fortfarande skit dåligt hb så tröttheten blir ja ju inte av me:/ men de här me UVI måste jag kolla upp för de känns konstigt. Kan ju va nåt annat oxå? Ja vet inte.
Hade hemskt ont natten mellan fredag och lördag så fick knappt nån sömn. .
Men vi får väl se va dom säger.

Idag skall vi på näst sista delen av förberedelsekursen. Då tror jag vi ska få göra en rund vandring på bb. Spännande.

9 kommentarer:

  1. Vilken helt underbar fin mage!

    SvaraRadera
  2. Ja, d närmar sig me stormsteg! till å me att jag börjar tycka d :) 34+0 imorgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja snaaart, snaaart...!! Synd att man inte får paxa förlossningsrum =) jag vill ju ha de stora så klart.. (va till bb på besök i måndags) =)

      Radera
  3. D brukar allt som oftast va ledigt! 3 av 3 ha jag hamnat där :)

    SvaraRadera