söndag 9 december 2012

Vackra vinterdag

 Åter igen har vi haft en otroligt vacker vinterdag. Jag har lagt märke till en sak som graviditen gett mig.. I vanliga fall blir jag väldigt fräknig till sommaren, men till vintern brukar dom försvinna.. Men de har dom inte gjort i år!! Jag ser massor med fräknar som jag annars bara ser på sommaren.. inte för att det stör mig..=)

 Önksar att kroppen skulle vilja lite mer.. Eller inte vilja men att den skulle orka lite mer.. Är faktiskt förbaskat glad över att jag får äran att va gravid under vintern! Jag skulle inte känna mig att va så här gravid under sommaren.. Med ökad vikt och värme.. Nej tack.. Så detta är nog för mig den perfekta tiden att va gravid =) Men som sagt, oundvikligen blir kroppen tyngre och jag får mer ont när jag e ute.. Foglossning känner jag nu av.. Så de gäller att inte anstränga sig för mycket.. Men jag vill ju så gärna gå lång promenader i detta väder, men kroppen skriker NEJ! Går jag längre får jag sota för de=/
Men om några månader e de "över" så det är bara att stå ut ett litet tag..

 Men jag fick iaf lite fina bilder idag..

 De är ju nästan så att man kan tro att vi bor i fjällen! De e ju så galet mycket snö.. Men de är så otroligt vackert ute! Skulle vilja sitta ute och dricka lite varm oboy=) Men nån dag skall jag väl hinna med det oxå..

Nästa vecka har jag ett fullt schema=/ jag gillar inte att ha alla dagar uppbokade..
Måndag: föräldrar kurs del 2
Tisdag: möte med min kontakt person på gyn. Sen till MVC på ett besök =)
Onsdag: Ultraljud =)
Torsdag: Mödra info som jag helt missat att jag kan gå på..
Fredag- söndag: Sverige för att träffa farfar lite.
Så de va fullt nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Va fina bilder! Vintern är helt otrolig just nu, all snö gör naturen så vacker!! Vi som gillar snö får verkligen njuta nu. :)

    SvaraRadera