tisdag 4 december 2012

suck..

Suck de vill fortfarande inte funka att få in nya bilder.. Fucking jävla skit blogger!
Hade hoppats på att slippa byta blogg men de ser inte ut att bli bättre så de är väl bara till att byta då... Frågan e vart? E ju en sak om man e duktig på datorer oxå.. men de e jag ju inte.. =/

Just nu sitter jag och väntar på att klockan skall gå.. Måste ringa och rådfråga nån om nåt som oroar mig.. Skulle ju njuta nu, men då e de alltid nåt som får mig orolig.. Men ett samtal kanske kan lugna oron.

Igår va vi på förberedelsekurs.. De handlade om förlossningen.. De fick mig att längta ännu mer till Februari.. Och så blev de kanske lite mer verkligt för Jonas oxå..

Vi gicj ju även i i vecka 29 igår och därmed in i tredje och sista trimestern!! OJ va tiden går snabbt.. Skönt tycker jag!! =)

Men nu skall jag nog ringa så att jag kanske kan få lugna mig lite nu..

4 kommentarer:

  1. Läste om en som bjöd in sin "kusin" (det var hon själv igen) som medadministratör, eller vad jag ska kalla det, och vips fick hon lika mkt bildutrymme till :) Kanske ngt att pröva? Typ ditt andra namn och annan e-post.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, tack för tipset. Då skall jag försöka kolla upp den möjligheten.!

      Radera
  2. Å hoppas att du blev lugnad... inte lätt med massa oro!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja nu känns de lite bättre när jag fick komma in och dom kolla upp mig.. Kan jag andas ut en stund till..

      Radera