måndag 10 december 2012

Vecka 30!

 Idag är de måndag och vi går alltså in i vecka 30 idag! =)
De känns helt overkligt, fantastiskt och jätte stort..
Jag har känt av de lilla livet hela morgonen.. Suttit i soffan och bara njutit en stund av alla buffar.. De e så mysigt.
Idag skall Jonas och jag på Föräldrarkurs del 2..
Efter det skall jag åka hem till Mikaela och få lite middag och kasnke kika på film. Hon frågade om jag ville följa med och se Twilight filmen, alltså sista filmen. Men problemet är att jag har ju inte sett en enda film. Frågade min lillasyster om jag kunde se sista filmen utan att ha sett dom andra.. Svaret va. NEJ såklart! Jaha... Typiskt =)

Nej nu skall jag klä på mig lite och fixa håret.. Känner för att försöka "piffa" upp mig lite.. Vilket man inte direkt gör när man e hemma =) Men nu vill ja.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar