måndag 31 december 2012

Vecka 33

Årets sista dag och vi går in i vecka 33!! Nu är det verkligen inte många veckor kvar. Jag känner hur vår lilla bebis växer sig stor i magen. Allt känns annorlunda nu.
Vår lilla är mycket starkare i sina rörelser och jag känner av h*n på ett annat sätt. De känns häftigt..
Men jag känner fortfarande att jag blir lätt illamående när den lilla rör sig för mycket.. Inte så att jag lider av de. Men ja blir väl "sjösjuk" av allt gung:) haha

Bjuder på en dags färsk magbild.. Den börjar bli stor nu :)

2 kommentarer:

  1. I mina ögon e du rätt liten å nätt :) själv ha jag gått över i stl 44 på byxor. fantastiskt! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland tycker jag magen är så liten och nätt och ibland känns den stor.. Kanske den e mittimellan =)
      Men vi får kämpa tillsammans sen för att bli hot mamas =)

      Radera