onsdag 19 december 2012

För mycket...

Just Nu känns de lite för mycket. Hela förra veckan va uppbokad och så även denna.. Längtar till nästa vecka då jag inte har några måsten..
Idag har jag gått på stan, men bara en timme.. Men de börjar göra ont i kroppen:/ foglossningen gör ont.. Och i vissa lägen går man ju som en annan fylle kärring eller nåt.. Ligger i soffan och vilar lite... Men har inte riktigt tid till de.. Mitt urinprov va iaf rent. Så de va inte uvi. Då e de väl säkert bebis som börjar borra sig längre ner som gör att de gör ont. De känns lite obehagligt ibland.. Men de e väl så de ska va. Fick en ny tid för ultraljud igen. 9/1 är de dax för ett nytt. Borde så va i vecka 33+ nånting.. Orkar inte räkna nu...

Nej nu måste jag häng upp tvätten så att jag kan packa nåt ikväll... För vid midnatt hoppar vi på båten och åker till Helsingfors.. Konsert och julshopping väntar.. Får se va denna ömma kropp tycker om de:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar