onsdag 7 november 2012

Några dagar kvar....

 Har ni tänkt på en sak... De är egentligen bara några dagar kvar nu tills man får sätta upp julpyntet och tills vi får tänada vår julbelysning runt huset! =0) Självklar önskar jag mig en massa snö till dess så att de blir extra mysigt... Nu börjar tiden gå så snabbt att jag inte helt hänger med att de faktsikt snart är December... jag vill ju att dagarna skall gå för jag vill ju gärna ha Februari nu så att vi får ut vår lilla och får njuta av ett nytt kapitell i vårat liv...

Men jag skall försöka njuta va vår förhoppningsvis sista egna tid tillsammans.. För sen blir livet lite annorlunda..
Jag gjorde förresten en lustig upptäckt idag!!

Jag håller på att städa då vi får främmande  helgen.  Min pappa och låssas mamma kommer över och skall sova här då min syster skall spela volly match här på Åland.. Men då tar de även med sig min låssasmammas, mamma och hennes man som skall sova här med och sen på lärdag titta på syster som spelar... Vilket betyder att jag måste städa upp vårt blå sovrum som blivit ett tvätt rum =) hur som helst! När jag städa i garderoben i de blå rummet hittade jag en lapp där jag skrivit upp mina mått i början av 2011.. Vikten va den samma som nu innan jag blev gravid.. 
Tog mod till mig att ta fram måttbandet för att se hur mycket cm skilland de har blivit på mina 10-11kg upp nu =/
MEN varken på lår, vader eller överarmar är de någon skillnad alls! hur nu de går till.. På magen va de ju självklart skillnad =D
Men de e lite lustigt hur dessa extra kilon fördelar sig på kroppen. Jag har ju käns att mina bröst (FUCK) blivit större, jag känner mig större över bröstkorgen och även över rumpan.. Men tyvärr hade jag inte skrivit upp de måtten på de pappret jag hitta... Men de kändes ändå lustigt att de inte satt sig på låren tex..

Nej nu skall jag fortsätta plocka undan i de blå rummet så att de blir klart så att jag kan bädda för våra gäster..

4 kommentarer:

  1. trevligt med besök! och mysigt med utebelysningen, varit sugen på att sätta upp vår och tända, men sambon tycker det är på tok för tidigt! Blir så mysigt när den väl kommer upp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de skall bli lite trevligt...
      och jag l'ngtar så tills vi får tända utebelysningen.. extra mysigt då vi lever i sånt mörker vintertid då vi bor i skogen.. =)

      Radera
  2. Åh så fint med belysningen runt ert hus!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Och med snö till så blir de ju så mysigt! Så snälla låt de komma snö=)

      Radera