fredag 9 november 2012

Mer kort..

 De har ju varit helt underbart väder hela dagen! Och jag e så glad för att jag hann  med att fota lite även fast jag har haft mycket att göra. Lyckades även ta mig till bergen vid vattnet i hopp om att få lite fina bilder.. Och de fick jag..

 Det är så roligt att ta kort. Önskar att jag hade mer grejer, mer utrustning..  Men de e ju så sabla dyrt med allt.. Nå det lilla jag har duger ett tag till.. Nåt jag fortfarande vill lära mig är nåt bra redigerings program.. Bara för skojs skull...

Nåt jag tycket är så himla mysigt nu är att jag tror att bebis känner igen ljudet av kurrande katt.. För nästan varje gång jag får upp Wildah på magen och hon börjar kurra så börjar bebis sparka eller ge sig till känna.. Idag l¨ga jag i soffan och vilade en stund ihopp om att känna av liten, men ingenting hände.. Så kom Mossa och la sig på magen och bröja kurra, ja då minsan gav sig lilla till känna igen... De känns så gulligt..

Känner mig lite konstig i kroppen, lite febrig igen.. Jag vill inte bli sjuk en gång till.. Det räcker nu..
På måndag har jag även sockerbelastning! Fy, de känns inte ok att va vaken så länge utan att få äta frukost.. Jag äter ju typ direkt jag stiger upp för jag blir ju att må så himla dåligt annars, gravid eller ej så har det alltid varit.. Så jag ser inte fram emot att sitta på sjukhuset i flera timmar för det där testet! =/
Men de måste ju göras..
Nu får ni ha en mysig fredag..

2 kommentarer:

  1. Jag slapp belastningen denna gång! ta me en frukt som du kan ta direkt allt e klart! å en bok :)

    SvaraRadera
  2. Tusan, har glömt att köpa frukt. Men de kanske finns i deras cafeteria. Ska ladda ner en film till ipda så att jag har nåt att göra.. Ska även be om ett rum, när jag har jobbigt att sitta.. Ser inte fram emot morgon dagen ... Suck..=)

    SvaraRadera