onsdag 4 mars 2009

Badminton..

Ja idag har jag varit ledig från jobbet. jag och Jonas åkte till stan och bytte vår brödrost spm vi fick i julklapp som inte funkade. Sen blev de inhandlat en torktumlare. Härligt!!! Sen blev det badminton.. Herre gud. jag trodde jag skulle ha en chans. Men icke, fick kämpa som tusan. Men han måste ju komma ihåg att jag är en tjej. Han kan inte spela som med killarna. Enligt mig är inte de spel, så som dom spelar. Men ähh.. Ja otränad är jag iaf. Fan va ont i höger arm jag har nu. orkade knappt lyfta mitt oboy glas.. Men de gicl lite bättre i slutet när vi spelade eller va man skall säga. För då blev de korta bollar och mer fart.. Men jag hade jävligt roligt iaf-- fast jag förlorade..

Måste till vetrinären med min katt Mossa imorn oxå. Hon va borta ett dygn, och hon brukar aldrig va borta så länge. Hon är annars en riktig hemma kisse, som vill ha sällskap hela tiden. Men sen lyckades jag få in henne igår kväll iaf. Men när hon kom in såg jag att något va fel på henne. Hon luktade konstigt oxå. Bensin eller olja eller nåt. Sen gick hon konstigt. Så när jag försöker lyfta upp henne märker jag att hon har ont. Har försökt titta på henne lite men hon har ju så mycket hår- Men nåt fel är de med hennes höger fram ben iaf. Håret har klumpat ihop sig där, så hon har antagligen fått ett sår eller nåt där. För hon blir riktigt arg å morrar när man ta e henne. Sen ligger hon gömd under sängen hela tiden. Stackar, jag tror honar riktigt ont. För som sagt va så brukar hon alltid vilja ha sällskap. Men inte nu.. så imorn 08.20 skall vi va i godby.. Fan jag som skulle ha sovmorgom. Men katten är viktigtare..

Nej nu skall ajg nog vila. Är öm i hela kroppen...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar