söndag 1 mars 2009

Den såkallade "vår fågeln"

Ja, precis.. Den så kallade "vår fågeln" är tillbaka. Det finns en fågel som kommer när våren närma sig. Jag har ingen aning om hur den ser ut eller va den heter. Jag bara vet att jag verkligen hatar det där ljudet av den så kallade "vår fågeln". de verkligen stör mig. Andra fåglar går bra. Men inte den där. Enerverande ljud. Jag vet de låter löjligt, men jag stör mig verkligen på den. Den stressar upp mig på något vis! LÅter som nån annan visselpipa som man blåser in och ut i... Hmm...

Har varit lite känslosam idag oxå. Jag har ju varit så grymt uttråkad nu när jag varit sjuk.. Så jag bröt ihop idag när Jonas sa at han skulle iväg och spela badminton. Jag har tjatat om att jag oxå vill spela. Å speciell nu när jag haft så tråkigt å inte har kunnat göra nåt så fick de min bägare att rinna över. Jag blev jätte ledsen oh började gråta. Ännu mer löjligt. Men ibland är man mer känslig än andra gånger. och de här va en sån gång. Fan de va jobbigt. Men han va snäll och koplade in de nya "högtalarna" till tven så att jag skule kunna titta på Sex And The City filmen (igen) med bar ljud. Så att man verkligen kan leva sig in i filmen. Perfekt för att fördriva min "sjuk" tid.

Men imorn är de jobb igen som gäller. De är väl som sagt va första gången som jag längar tillbaka till jobbet. De e verkligen tråkigt att bara ligga hemma och göra ingenting. Hmm.. nej nu skall jag koncentrera mig på filmen igen.. Sen kanske läsa i min nya bok som jag fick av Jonas igår=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar