tisdag 24 mars 2009

Tack gulle,.

Ja då änvänder vi samma bild igen då.. Idag har jag fyllt år.. 24 år... 24 år 24:e mars, den här dagen har jag väntat på sen jag var barn. hehe.. Jag har haft en riktigt bra dag idag. vaknade i vanlig ordning (tack och lov).. Jonas låg brevid mig. Mysigt. han frågade om jag ville ha frukost på sängen, men jag steg upp så och så gjorde han frukost åt mig. Sen va vi ut på en promenad med hundarna. Och tack vare all snö glömde jag bort att de va is gata där vi brukar gå. SÅ.. "flupp" sa de så låg jag på rygg. men jag slog mig inte iaf. haha.. Men Jonas fick sig oxå ett gott skratt. Men jag va inte ensam om att trilla omkull iaf..
hmm... nu har något hänt med bilderna. Satt dom rätt väg i datorn, men nu när dom kom hit blev dom fel. Ja ja. Zack gillar snön iaf. Han va helt vild oc hsåg ut som ett snö monster=)


hade med mig båda hundarna på en promenad innan jag och Jonas skulle åka till stan. dom lekte som tusan i snön. Roligt att titta på dom..


Här har Zack lekt klart för dagen.. Eller iaf för vår promenad. Ganska fin bild på honom tycker jag..
Men snacka om att vi haft fint väder idag. Strålande sol, massor med snö. De va så vackert ute. Men de har blåst ganska mycket. Men de kan man nästn stå ut med.


Ja de här är då min nya telefon som min älskade Jonas gav mig inatt.. När han kom hem från jobbet sjöng han för mig och så fick jag paket=) han hade slagit in telefonen i en annan förpackning, så jag trodde först att jag fått tabletter från häslokost. Men sen bad han mig öppna kartongen och där i låg en telefon. Precis den jag ville ha!! Tack min älskade Jonas.

Så min dag har varit bra idag. Senare åkte jag och Jonas till stan, handlade nya lampor till våra fönster i huset. Dom va jätte fina. Sen köpte jag lite fler coctailglas. (eller hur de nu stavas) behöver ju det till mitt party=) köpte en annan grej oxå, så att jag kan blandsa spriten=) hehe.. Sen åkte vi till Dinos där Jonas bjöd mig på middag. De va jätte gott!! Ibland är de så mysigt att gå ut och äta!!! Man borde försöka göra de lite oftare..

De enda som skulle gjort min dag perfekt skulle ha varit om jonas skulle varit ledig och sovit med mig.. Men men, dax att lägga sig nu kanske. Så kommer han ju sen när han e klar på jobbet..

Men Tack gulle för en fin dag.

1 kommentar:

  1. Låter som en lyckad födelsedag!
    :) Mysdag...

    SvaraRadera