lördag 7 mars 2009

Middagsgäster.

Ja idag får jag å Jonas middags gäster. har en hel del att hinna med innan dom kommer. Men som vanligt lyckas jag alltid hitta på en masa andra saker att göra först. smäll på fingrarna borde jag ha!=) ibland går tiden så snabbt. Men jag hade en ordentlig sovmorgon i morse. Steg väl upp lite efter elva tror jag. Jag va nog lite trött. fast ibland kan man ju bli trött för att man sover för länge.

Igår va jag å Jonas på köpmannamässan och kikade. Hittade min telefon där som jag såååå gärna vill ha.. Får se om jag tycker att jag har råd med den nästa månad.. hmm. Sen efter det va vi å simmade. De va ganska skönt fast jag hade så ont i kroppen. en de känns bättre i ben å rumpa nu iaf. skulle ha varit å simmat med Fanni här om dagen, me de blev en prmenad istället. Hittade inte mina sim kläder. Men nu e dom på plats igen och jag vet var jag har dom.

Nej fan nu måste jag sluta skriva, har ju inte alls tid med det här. Måste ut med hundarna en sväng.
Ha en trevlig helg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar