lördag 28 mars 2009

Har jag allt????

ja herre gud va jag har mycket att tänka på just nu. For runt på stan idag som en förvirrad höna. Kom knappt ihåg va jag skulle göra i stan. Men jag fick lite utträtt. Fick tag i lite olika strumpbyxor, vet ju fortfarande inte va jag skall ha på mig. Gunilla får va smakråd imorn när hon kommer hit och skall hjälpa mig. Fick tag i lite blommor idag oxå som jag skall dekorera med. Provade att göra en Cosmopolitan idag oxå. Huj va starkt de är, men den va gasnka god när man la i lite citron i. Men färgen va fel!!! Den skall ju va mer röd. Men min blev rosa. De e väl för att jag inte hittar vanlig tranbärsjuice, jag har hittat en med hallon som jag köpt hem å smakat av. Som sagt den smakar gott, men färgen är helt FEL!!!

Hitta en annan sak idag oxå som är lite kul. Skall sätta upp den imorn, innan mina vänner kommer. Hade ju ändå lyckats glöma en del saker som jag måste till stan och fixa imorn innan jag åker å hämtar Gunilla. Men kommer man nånsin att släppa den där känslan av att man glömt nåt. Hur man än skriver listor så finns de ju alltid nåt man glömmer att skriva ner. Hmm. Men de kommer nog säkert att gå bra ändå hoppas jag.

Som sagt, imorn är de sex and the city party hemma hos mig, för att fira min 24 års dag. nu måste jag fixa lite, så att jag inte har så mycket att göra på morgonen.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar