måndag 16 mars 2009


Ja nu har man varit lite dålig på att skriva. Har varken haft lust eller ork att dela med mig om vad som hänt och inte...
Fast de har inte hänt så himla mycket. Jag har varit ledig den här helgen. De va jätte skönt, har sovit massor.. Nästan för mycket! Men men. Ibland måste man få de med. Igår va jag ut på en timmes power walk med mina stavar. De va segt att komma sig ut, men när man väl va ute å musiken dunka i öronen kom man igång. Riktigt skönt! Så då va jag nöjd över min insats. Men idag blev de ingen promenad. Blåste för mycket och sen började de regna. Trist.. Men men jag skall stiga upp tidigare imorn för en mrgon runda innan jobbet. åt skit nyttig middag idag oxå. lagde lax i ugn för förts gången. Hade i nån soja produkt i stället för grädde. Å de va riktigt gott, och så hade jag gjort en sallad till. jonas fick potatis till. Själv är jag så kinkig att jag inte kan äta potatis till fisk- Får "kräk reflex".. konstigt..

Sen idag va Tiina till mig med hennes lilla tjej. Skönt med lite sällskap och tjej snack.. =) Sen lite senare kom Sandra och freddy hit å kika. Dom hade med sig deras valp Yara. Hon e ju bara för gullig (nu när hon e liten) Men jonas hundar va inte alls intresserade av att få en kompis.. slöisar.
Hmm.. nu händer nåt med min text och med mina bilder. och jag måste ju erkänna att jag är värdelös på att klara upp sånt här så jag skiter i de idag oxå. Skall lite snabbt förklara mina bilder. Bilderna ovan är på min katt Vincent, han blev helt galen när de hade kommit snö. Hoppa och lekte.. Körde ner sig själv i snön. De va roligt att se på.. Bilden under är hans nya sovställe.. Vedkorgen. Lilla gulle, ibland är han bra söt. men ibland är han en skit.. Upptäckte att han rivit sönder mina NYA stolar.. Jag hade kunnat göra nåt dumt när jag såg de.... fan va sur man kan bli.. Men men bit ihop, ås läng ut katten en stund..


och sista bilden är den nya kaffe bryggaren som vi köpte för någon vecka sen..

Längtar förresten till torsdag då jag och Fannie skall till sverige på en liten shopping runda!=) tjohooo

nej nu e jag trött igen. En renbäddad säng väntar mig. Finns inge bättre än en renbäddad säng. de känns så lyxigt...
Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar