måndag 23 mars 2009

Sista dagen som 23 år....

Smoothie.. De är gott, en bra frukost. Lite jobbigt att göra när mixern låter så mycket när Jonas försöker sova. Men jag tror inte han stör sig så jätte mycket=)


Men det är lätt att göra. Jag har 2 dl naturell yoghurt, 1 dl frysta bär och sen en halv banan så att de inte skall bli så surt=)


Å så var de klart.... En till Jonas och en till mig.. Härligt.


Ja, så här såg de ut för några dagar sen.. Fint vår väder och Jonas hade byggt trappa till både fram och baksidan. De blev jätte fint-- Och oj va man längtar efter vår och sommar..


Och va hände idag?!? Jo när jag steg upp så snöade det!! Va? jag hade ju vår känslor igår. Och nu har de kommit MASSOR med snö.. Åh, va less jag blir.. Visst i vanlig ordning är de jätte fint.. Men jag e trött på de här nu... jag vill verkligen ha VÅR NU!!=)
Gick på en shopping runda på stan idag med Gunilla.. Köpte en Cosmo som lite tröst åt mig själv för att jag inte hittade något.. Eller humm.... Men den här tidningen bara skrek: Janni köp mig=) fint omslag med varma sköna färger.. Har jag nåt att läsa ikväll sen.


Den här köpte jag i Sverige. PåGina.. va där i torsdas med Fannie. Skönt att få komma bort lite. Men de blev så stressigt.. va ju te efter en klänning till mitt party nu på lördag, fin skor vill jag oxå ha.. Men tror ni jag hitta nåt.. Nej! Som vanligt när man åker iväg och har pengar hittar man inget.. Skit.. Panik inför helgen..


Den här köpte jag idag.. De va de här jag menade med att jag behövde en tidning som tröst typ=) har lite dåligt samvete för att jag köpte den.. (förlåt cilla) men den va såå fin. Kunde inte motstå den=) jag baar älskar färgen..



Sen har jag en ny väska oxå=) Älskar väskor.. Bara på tre dagar har jag fått 2 väskor och köp en själv. Den här väskan fick jag av Anna, Pappa och Matilda. Dom köpte den nog i Thailand tror jag.. Den andra väskan jag fick som inte finns med på bild än så länge fick jag av min lille bror Robert...

Och varför jag fått dom? Jo för att jag fyller år imorn=) Så idag är de sista dagen som jag är 23... Sen blir man helt plötsligt 24.. Tiden går så fort. Har väl ingen direkt åldersnoja-. Men nog finns de väl nåt jag tänker på som ligger och stressar lite med åldern. Hmm..
Nej nu skall ajg gå å kramas med Jonas innan han skall på jobb.. Tråkigt att somna själv. Men men. Som sagt imorn vaknar jag och är ett år äldre och förhoppningsvis lite med vis=) haha.. önsketänkande. Godnatt alla vänner.
(Å förlåt en gång till cilla)

1 kommentar:

  1. Grattis på dig väsktokiga bruden!!:-)Ha en jättefin dag!!

    SvaraRadera