lördag 28 februari 2009

Idag har jag gjort.....

Ja här har vi kärleken i mitt liv. Jonas.. Idag är han på båtmässa, så jag har varit ensam hemma idag med hundarna. Fast jag hade besök av Malin. ö i några timmar. Skönt att ha någon att prata med idag.=)


Här har jag som sagt va plockat fram lite sommar bilder på några av min vänner. Här har vi Malin. H. och Fannie och jag på rock off sommaren 2008. Pratade en stund med Fannie i telefonen idag oxå.. Alltid lika roligt att få prata i telefon=)


Hä har vi malin. H. på uteserveringen på Dinos sommaren 2008. Mötte upp henne där för en sommar öl. De är så mysigt när man bara kan sätta sig ner och ta en öl. Eller ok man kan inte alltid göra det för ibland har man ju faktiskt bil. Men en sommar lunch ute är ju inte fel. Längtar som tusan till sommaren...



Jag och Gunilla på RockOff sommaren 2007.. Längtar, längtar...



Mickis sommaren 2007 på Dinos uteservering. När hon va här på åland på besök. hon har ju som sgat va flyttat till Götborg för kärlekens skull.. Om du läser de här så saknar jag dig på åland. Du va ju min partner in crime. Eller hur de nu stavas=) pratde med henne LÄNGE idag i telefonen-. Kommer få en dyr räkning då med andra ord. Men ibland kan de va värt det..


Nu kom jonas hem från sin båtmässa. an hade köpt sorit åt mig till mitt sex and the city kalas.. plus en bok.. : FESTFIXAREN- de bästa tipsen för en lyckad fest. Gulligt av honom.. Nå ja sovgott på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar