onsdag 11 februari 2009

Min Kärlek och Jag

JAG och JONAS

Längtar tillbaka till snön å björnrike. De va så mysigt å fint där. Fast idag har vi nog fint hemma oxå. är ledig idag och solen skiner. Skulle behöva gå ut och få lite energi. Just nu känner jag mig lite seg. steg upp när Joans steg upp idag. Fats jag kunde ha haft sovmorgon. Men vi gick en promenad med hundarna och sen in å laga frukost.. Ganska mysigt. Men sen gick Jonas ut och började jobba. DÅ tog latmasken i för mig. känner mig lite trött och seg. Fastnad först på internet, sen pratade jag i telefon i lite över en timme med Fannie. Sen fastnade jag på mtv, top 10 at 10.. hehe.. Ja man kan nog fastna på allt tror jag.

Borde gå till maskinhallen där Jonas är, för där finns alla mina kartonger som jag borde gå igenom. De värsta är att dom är på 4 meters höjd och jag är höjd rädd. Inte så bra kombination=) men vi får väl se. Skulle sätta igån en tvättmaskin oxå, men hittade inte sköjmedlet!!!!! Så jag måste väl brumma iväg till affären oxå för att skaffa nytt, för nu måste jag verkligen tvätta. (rolig info, eller not)

Nej ut och göra nytta nu, å¨känna lite kärlek i luften=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar