söndag 22 februari 2009

Snö igen då...

Ja de här är då fin ingången. Tycker det ser ganska mysigt ut. Varmt och välkommnande=)







Här som ni ser är man välkommen in=) Katten Vincent vaktar och kikar..



Här är våran matplats. har inte fårr upp nåra gardiner än. Svårt att hitta några som man vill ha. Men man lär väl hitta lite senare.


Här är en del av vardagsrummet. Den nya fina SKÖNA soffan. jätte nöjd med det köpet! Den är helt underbar. Fast de är dock svårt att sitta vanligt i den. Men de gör inget för mig=)
Och här har vi då en vy över vårat kök. Jätte nöjd med det oxå. bakom den öppna spisen finns de diskmaskin och några till skåp och lådor.


Så då har man lyckas lägga upp lite fler bilder inne från huset. Idag snöar det ute, synd bara att de är plus grader ute. blir så halt på vägarna då. Är fortfarande förkyld idag. Började min dag med att ligga kavr i sängen och mysa lite med Jonas. Ibland är de bara såå skönt att få ligga och dra sig. Vi åt frukost tillsammans och sen blev det en lång promenad. Sen in igen.. Inte gjort så mycket. Hållit på å gått igenom några lodor. Plockat upp lite och försökt reda upp lite i min garderob. De gick inge vidare bra. Men nu har jag äntligen fått resväskan tömd. De tog ett tag.Jag är alltid lika seg när de gåller sånt. Pratade i telefonen med mamma en stund och, och med lille bror Robert. Nu hör jag på radion att min favvo låt med Lady Gaga kommer=) hehe

Ska välsnart börja laga mat tro jag.. Idag blir de gott..=) Vill så gärna se sex and the city filmen idag. gud va jag har längtat efter att se den.. Hoppas jag hinner!!!! nej men tack och hej för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar