torsdag 12 februari 2009

Oj va jag längtar....


Oj vad jag har börjat längta efter vår och sommar idag!! Nog för att jag här om dagen skrev att jag längtade tillbaka till snön å Björnrike. Men nu har jag börjat längta efter våren. Vill att värmen skall börja komma nu. Vill plantera lite blommor, få en uteterass som man kan göra fin. Sitta och dricka kaffe en sommar morgon ute å bara njuta. Eller en kall öl på en ute servering.. Alla årstide har väl sin charm. Men man börjar ju tröttna på våra vintar utan snö. Blir ju att kännas som höst så länge då, när de aldrig kommr någon snö.

Bilden som jag lagt upp idag är på min pappa och Jonas när dom är och fiskar lax i Norrland hos farfar. Dit längtar jag oxå. Får se om jag kan åka upp nåt i sommar. Önskar verkligen att de kommer nåt tillfälle då jag har tid.
Har fått en känsla av att jag längtar till stockholm oxå. Skulle vilja gå å shoppa där en varm vår dag, titta på alla kläder å skor som finns. VÄSKOR. Sitta på nåt mysigt café och bara njuta.. Åh va jag vill!!!!
Hämtade min löne spec idag från jobbet. Nice=) hehe, kanske man kan unna sig en fin väska eller kasnke ett nintendo wii... Fast nej jag vill nog hellre ha en ny väska=) Tv spel är egentligen bara jobbigt. Men de kan va kul ibland om man har gäster.
Tittade på ett av mina favorit program idag oxå. The Hills=) Är så roligt att å drömma sig bort ibland. Nu sitter jag och väntar på att halv åtta hos mig skall börja. Jag oc Jonas skall titta på de. De är ganska kul faktiskt. Skall se om vi kan titta i nån kok bok ikväll oxå. Vill hitta recept på någon god efterrätt som vi kan ha till alla hjärtans dag..

Nej om jag skall ta och drömma vidare nu, oc kika på utlandsresor kanske. Alltid lika trevligt att få sukta i sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar