lördag 28 februari 2009

Trött.. Men ändå inte..


Ja ibland kan man känna sig trött, men samtidigt inte. Fast nu börjar nog mina ögonlock bli tunga. men ändå sitter man uppe. Va till stan idag för att hämta mitt sjukintyg. Sen åkte jag till hälsocentralen och fick mitt intyg förlängt. Mår ju fortfarande inte bra. men men.. Idag har jag gjort nåt jag aldrig gjort förut. Jag har lagat kyckling soppa.. Och den blev facktiskt god! Jag är lite stolt över mig själv, måste jag säga. Kämpade så hårt med grönsakerna att jag har lyckas få en blåsa på fingret. Den gör ont som fan=) men sånt är livet.

Imorn (idag) (lördag) åker Jonas till sverige med några kompisar på båt mässa. Så då kommer jag att va helt ensam. Snacka slött.. Vem skall jag då prata med? Det kommer alltså att bli en dyr dag, med telefon samtal eller nåt=) Jonas säger: Men janni du har ju hundarna hemma. Då säger jag: men dom kan ju inte prata heller! Min trut kan ju gå i ett ibland. speciellt när jag inte fått prata på en stund. Så mannen min kommer att få lida när han kommer hem=) hihi..

Nej nu skall jag nog sova. finns inget på tven. Och sen är väl klockan för mycket för att ligga å kika på tv. Slutar bara med att jag somnar i soffan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar