söndag 8 februari 2009

hmmm.. konstigt...

Ja då har de gått nån dag sen man skrev. Försöker fortfarande lära mig hur man skall få in bilder. Men jag tror att de är nåt fel med min dator kanske. För idag när jag försökte ser man att den först rutan som poppar upp, där står de mer. Men en helv sekund senare är de en annan text som kommer. ^Å där finns de ingenstans där jag kan tycka för att ladda upp bilder. Jävla skit. Säkert nå konstiga uppdateringar på datorn som jag inte har.

Nå ja men min helg har varit lugn iaf. Har inte gjort så mycket. Har jobbat i helgen. Har jobbat med bra människor så arbetet har gått JÄTTE bra. Tyvärr så måste man ju säga at de e skillnad på vem man jobar med. För ibland är de så segt att man aldrig tror att man skall bli färdig.

I lördas lagade jag å Jonas mat tillsammans, de blev gott=) Sen var de dax för lite melodifestival och nåt glas rött vin.. nice. Men lite besviken över en som gick vidare. Får hoppas på bättre låtar och artister nästa vecka.
Hmm.. vill ha lön nu förresten, på tal om något annat. Vill köpa grejer till huset. Gardiner till kontoret vill jag ha. Sen vill ja ha till köket å matplatsen okey i vardagsrummet oxå. Kök och vardagsrum är ju öppet ihop så man vill ju liknande gardiner men ändå inte samma överallt. Funderar på att åkt till sverige när lönen kommer... Om en vecka eller så=) skynda skynda...
shoppa shoppa!!!! Nej om man skall försöka göra sig klar för sängen nu då. Så att man orkar upp på jobb imorn. Jo just de bastun blev typ klar idag oxå.

3 kommentarer:

  1. konstigt det där med biderna.. hmm.. Ja jag vill också till sverige. Skall se om man får det att passa in så skulle vi kunna fara iväg :)

    SvaraRadera
  2. Haha nu gick det ju att kommentera :-D tihiii.. kram

    SvaraRadera