måndag 16 februari 2009

Liljor, gardnier och lön=)

Ja idag kom lönen in på kontot. Å vipps så har man spänderat igen=) De går alltid lika snabbt. Betalade en del räkningar iaf. Så nu borde jag inte ha några kvar den här månaden. Eller jo en liten skuld till Jonas som jag skall betala imorn. Va på jobb idag. Efter jobbet åkte jag till Kantarellen och mötte upp Jonas där. Vi skulle vecko handla idag. Å där sprang det iväg en massa pengar. men jag fick mycket handlat oxå. Så de spelar ingen roll. Sen tog jag en snabbis på stan. Hittade gardiner till kontoret. Eller de är väl mest som trådar=) men de blev ganska fint. (åker ju inte till sverige på tisdag så) Sen köpte jag två jätte fina liljor från city blommor idag. de är så roligt att få piffa till det hemma lite. Å blommor gör ju att de blir fint och hem trvligt. sne va jag till phune idag och köpte rostade pumpafrön och rostad majs till mig. Sen köpte jag en påse med bland nötter till Jonas. Han tycker ju om et så de e lite kul att köpa till honom när han blir glad över det.

Har känt mig ganska slut idag annars. Känns verkligen som att jag håller på att bli sjuk nu. Hostar och nyser. de känns riktigt konstigt i halsen. Känns tungt att andas ibland oxå. lite obehagligt. Mamma ringde till mig idag oxå och pratade. Hon hade börjat jobba på dagis idag. De va bra. Nej nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. skall lägga mig och sova nu. Så att jag är pigg imorn när jag är ledig. Jonas skall äta frukost md mig och så skal vi ta en morgon promenad igen. de har jag lägtat efter. Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar