tisdag 17 februari 2009

Ont i halsen=(

nu hinner klockan nog passera 12 på natten. Men datumet detta gäller är alltså den 17e februari. Vaknade med halsont idag. obehaglig känsla eftersom att jag inte haft ont i halsen sen jag opererade bort mina halsmandlar. och de är 14 år sen. inte bra.
Orkar inte skriva så långt idag. Men de har varit en bra dag. Strålande sol, skön lång promenad på morgonen med Jonas och hundarna. Sen har jag faktiskt bakat bullar idag.=) dom blev riktigt goda. de va fösrta gången som jag lagade själv. hehe.. När bullarna va klara kom Jonas in och fikade. Sen gick vi ut å samla ihop en massa gran ris å vilka träd sorter de nu va=) hmm.....=) Så att de blir fint runt huset..
Nej nu får de va nog. Skall krypa ner i sängen nu... Se om halsen känns bättre imorn..

1 kommentar:

  1. Måste ju skriva ngt oxå..inte bara tryna:-) Kul att få se lite av erat fina hem i temabilagan som kom med tidningen förut! Ser supernice ut...Krya på dig nu!!

    SvaraRadera