onsdag 25 februari 2009

För mycket tid...

Börnrike 2009


Rock off 2007



Examen 2007


Ja då har man varit hemma idag. Sjuk.. hostar.. har känt mig febrig. Inte alls mått bra.. Ibland när amn är hemma så har man så mycket till att TÄNKA.. På allt och inget. Idag har mina tankar kretsat mycket kring hur jag skall få tag i den perfekta klänningen till mitt party. Kommer väl antagligen inte få tag i nån. har väl dock hittat en/nån/några på nätet som va fina.. Men dom lär jag väl aldrig få hem. Så de kan man väl nästan glömma..

Annat som man hinner tänka på är sitt liv. Sin livssituation, och allt som hör till. Ok, just nu är jag ju sjuk och mår ju inte allt för bra. Men annars då? Annars är de bara bra. Jag har en fantastisk kille i mitt liv (Jonas) Han är fin på alla sätt och vis. Jag är så glad för att det är han och jag. jag tycker så mycket om honom. Ibland känner jag så mycket kärlek att jag inte vet vart jag skall göra av den. De bara väller över. Är ju själv en väldigt känslosam person. Och ibland kan jag väl va lite krävande. Men jag tror ändå att Jonas har lite överseende med det. Om båda har överseende med varandra så blir de nog bra.

Men som sagt jag är underbart glad över att jag får dela mitt liv med honom. Han betyder allt för mig. Och han är de finaste jag har i mitt liv. Och jag Älskar honom av hela mitt hjärta och lite till. Jag är tacksam för varje dag jag får med honom. ( Även om vi båda har våra sämre dagar ibland) Men vem har inte det? Solen kan inte lysa alla dagar.

Nä om man skulle ta och sova nu. Hoppas att man mår lite bättre imorn. Jonas är på jobb inatt så jag måste somna själv. De är så tråkigt. Me jag hoppas han kramar om mig när han kommer hem inatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar