måndag 16 februari 2009

De kom snö...

Idag började min dag bra. Jonas och jag hade en ordentlig sovmorgon. De e inte ofta som vi har de. Så man får passa på att njuta. Vi steg väl upp ur sängen lite före klockan elva. Gjorde frukost och åt den i lugn och ro. Men jag saknade ägg.. Sen tog vi en lång promenad, de va jätte skönt och fint ute. Vi var ner till vattnet och kikade. Men de hade ju kommit lite snö idag igen. Å jag som trodde att de skulle va slut med den varan och att våren skulle va på väg=) tror att jag skall försöka ta den där promenad sträckan flera gånger. Skulle va en perfekt runda innan jobbet, men bara om man jobbar kväll.... Orkar inte stiga upp tidigar om man jobbar dag bara för att gå ut och gå.. MEn som sagt de va en riktigt mysig morgon. Önskar den kunde ha varat längre. MEn ma får njuta av de som va.

Kanske man borde gå å lägga sig nu. Är jätte trött idag, konstigt nog. Och man skall ju upp tidigt på jobb imorn med. Sen på tisdag är jag ledig. Men då vill jag till sverige. Får se om jag kan få med mig joans eller om jag helt enkelt får stanna hemma å ta en shopping runda på stan..?! Nå ja de får vi vä se imorn. På tal om imorn.. Lönen kommer=) oj va jag har väntat på den!!=)
Nej.. Godnatt, nu sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar