torsdag 5 februari 2009

Examensbetyg

Ja då har man ÄNTLIGEN fått sitt examensbetyg. Var till skolan idag och hämtade det. gud va skönt de känns!!! De såg så fint ut när jag fck det i handen. Så nu skall jag försöka hålla reda på det (är lite slarvig av mig) kanske man borde rama in det=)

Idag har annars varit en soft dag. var ju ledig från jobbet. Men när jag hade hämtat mitt betyg åkte jag till jobbet för att ge dom en kopia. Sen gick jag upp till min avdelning å skröt om de lite. De måste man ju få göra när man e stolt. Sen åkte jag till Fannie. Satt å drack lite kaffe där och prtade med henne å Annika. (hennes mamma) Sen tog Fannie och jag bilen och åkte iväg. Pratde om allt å inget. Alltid lika trevligt. Ibland behöver man bara få prata av sig lite. Sen vid 17 iden var de dax att åka hem. Jonas å jag lagade en enkel middag tillsammans. Panerad rödspätta och potatismos. Enkelt och gott. Pratade md Gunilla i telefonen, men då ringde mamma på hemtelefonen. SÅ då pratade jag med henne gasnka länge. Kul när man skaffat hemtelefon för då kan hon ringa till mig. Hon va ju här igår å hälsade på. Tittade på vårat nya fina hus. Kul att få träffa henne lite. De blir så långt mellan gångerna bara, när vi bor så långt i från varandra.

Är väldigt trött idag. Skulle behöv lägga mig, men jag har fastnat på en film på tv 3. Dolt under ytan tror jag den hette.. Lite läskig att titta på nu när man är ensam hemma. Jonas åkte på jobb för en stund sen. Får se om jag orkar se klar den. Eller om jag vågar.

Hmm. Skulle vilja lägga in lite bilder, men jag fattar inte hur man gör. Får se om jag kommer på de någon dag.
Godnatt för denna gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar