lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag

Ja idag var de då alla hjärtans dag. Den började med att jag som vanligt vaknade=) När jag kom upp till köket hade Jonas ställt fram tre nya orkideer i olika färger. Fina krukor var de till dom oxå. Han kan om han vill=) Sen fanns de en hjärt formad ask med choklad. FULL med nötter dock. Jag som inte kan äte nötter. (Vilken otur för Jonas) hehe.. Sen fanns de ett kuvert oxå. Å i de låg det ett presentkort på MJUK och LEN!!! Wohooo=) fasen va nice. De e inte alla dagar. Så de var fint av honom. Han hade även ställt fram en battery till mig.. Så han hade nog tänkt på mig mitt i natten närhan kom hem=) Han hade varit på "kalas" men jag hörde inte alla när han kom hem. Vaknade dock när han kom in i sovrummet.

Sen åkte jag på jobb. När jag slutade jobbet åkte jag å handlade en snabbis. Hade lagt undan 10 stora röda rosor till Jonas på blomster affären som jag hämtade. Sen hade jag köpt en påse med blandade nötter till honom från Phune (eller va de nu heter) Köpte oxå två fimer till honom i alla hjärtans dag gåva. De blev filmen WALL.E och Bangkok Dangerous med Nicolas Cage. Den tror jag att kan va bra. De bästa va att han hade sagt att han vill se den förut, men de kom jag ju inte ihåg när jag köpte den.

Sen när jag kom hem stod Jonas å lagade middag till mig=) De blev ptatis gratäng och oxfile. De blev gott. Sen gjorde jag efterrätt. De blev pannacotta med passionsfrukt. Lät godare än va de va. Men nu har man ju gjort ett försök iaf. Men nästa gång jag provar blir det nog vanilj pannacotta. För de vet jag att vi båda gillar. Sen va vi ut med hundarna på en promenad. Sen in i huset å tittade på två avsnitt av The Hills=) sen blev de melodifestival för hela slanten. Dom som jag ville ha vidare, gick vidare. Så då kunde jag va nöjd med det. Glad alla hjärtans dag på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar