torsdag 4 juni 2009

Lite minne från Mexiko..

För två år sen var jag och Jonas på en oförglömlig resa till Mexiko. De va så himla underbart. bara han och jag. Vi va på olika utflykter och bara njöt. Här e en va våra utflykter.. De va att simma med delfiner. Så fruktansvärt coolt!!! Jag kommer Aldrig att glömma de!

Dom va så fina. Kan inte beskriva hur dom kändes. Men dom kändes inte som jag trodde. Dom va mjukare.. Dessa bilder är inte så bra, men de e för att jag fotat dom. Jag har ju lyckats få luckan i datorn att fastna så jag får inte upp den. och kunde därför inte överföra några bilder. Så detta få duga..


Puss puss på kinden=)

Inte alla som dansat med en delfin=)

Här kommer delfinerna bakifrån för att skjuta fart på mina fötter så att jag kommer upp ur vattnet. De va så roligt och häftigt. De va helt otroligt hur dom kunde hålla samma takt.. Åhh vill igen.


Jonas bild tycker jag bara ser för häftig ut!! Delfinerna tar sats och så även Jonas..

Och upp far han....

Allsång=)

Helt otroliga djur de där. Jag var/är så imponerad!!! De va de häftigaste jag gjort i mitt liv. Och de va en fin sak som jag fick dela med Jonas.

Har kollat på våra mexiko bilder idag. Åh va jag längtar efter att få åka bort en gång till.. jag vill verkligen!!!!!

Mexiko februari 2007

2 kommentarer: